Výlet do Nového Boru

Výlet do Nového Boru byl jako všechny akce s Bobry úžasný, ale abych nepředbíhal, tak to vezmeme od začátku…
        Ve středu brzy ráno (sme měli prázdniny), jsme se sešli u Holešovického nádraží, kde nám měl odjížděl autobus. Očekávajíc normální autobus (tzn. takový, který pojme více jak patnáct lidí), byli jsme zklamáni, když dorazilo autobusové mrně. Toto bylo samozřejmě nacpané k prasknutí, takže jsme museli počkat na normální dospělý bus, který jel o půl hodiny později. A nakonec jsme se ho i dočkali, takže jsme opravdu skoro všichni seděli.
        Když jsme přijeli do Nového Boru a došli do Domova dětí a mládeže, byli jsme opět velice překvapeni, jelikož jsme v útulku nebyli sami. Byli tam i skauti z Teplic, kteří mj. opravdu dodržovali ranní rozcvičku (v sedm hodin to bylo skutečně krásné probuzení !!!) a my jsme se skoro všichni přidali také (no to teda jo !! lháři !!). Skauti pro nás připravili i divadlo, které bylo opravdu strašné (tedy vlastně strašidelné), měli zvláštní přezdívky jako např. „Lvíče“, „Voják“ atd., byli v zásadě milí a nijak jsme si s bratry a sestrami nepřekáželi. Bohužel ale museli odjet o něco dříve než my, ale má to i pozitivní stránku - aspoň jsme se trochu vyspali.
        Došli jsme tedy do Domova a hned jsme si rozdělili pokoje a šup se projít do nedalekého okolíčka . Druhý den jsme se po snídani rozhodli, že se půjdeme podívat dopoledne na hrad Sloup a hrad byl zespoda moc pěkný (možná i zeshora a zevnitř, ale byl nějaký zavřený či co). Po procházce jsme hráli pár her a čekali na Jirku, Jakuba, Evu. Když přijeli, šli jsme se naobědvat a na malou couračku městem. Olinka přijela až večer. A pak jsme také navštívili Čínu, také jsme malovali vějíře a obrázky z Číny – zase máme kus světa poznaného…
        Třetí den jsme byli na celodenním výletu do České Lípy podívat se do bazénu a na město. Vybaveni svačinou, plavkami, ručníkem (někteří i mýdlem) jsme vyrazili a šli, ale Jirka s Jakubem si asi po 3 km vzpomněli, že kupodivu nemají plavky a tak se vrátili zpět. V České Lípě - když přijel J+J s plavečkama - jsme se odebrali do lázně, kterou ale někteří po vysprchování museli zase opustit (mimo jiné i J+J - chá chá !!), neboť jsme neměli plavecké oblečky, ale plavky kraťasové, které v bazénu z neznámých důvodů mít nechtějí. Ti vyvolení, co do bazénu tedy nešli („Bylo nás šest“) se šli za trest podívat na nedalekou pouť. Za hoďku jsme už všichni pospolu šli do místní cukrárny a potkali Mirečka, který se na nás také přijel podívat. To byl výletek ! A už nikdy prý v České Lípě do bazénu nepůjdem, heč !!
        Další den jsme šli na další celodenní výlet kolem kopce Klíče, který byl poněkud velmi ostře stoupající a tímto dopisem se chci omluvit těm, co jim mé vybírání tras na tomto výletu vadilo (pozdě …). Cestou zpět jsme se rozdělili a skupinka, co se rozhodla pro podvečerní kino, odjela zpět dříve, ale i tak si dokázala ještě založit vatru a opéct buřta. Po smutném loučení s Olí jsme se šli podívat do kina na film „Noční hlídka“ a těm, co nemají rádi ruské filmy, upíry, blbosti atd. tento film nedoporučuji, smutek se jen prohloubil… Večeře – oblíbené riziko - byla pozřena vlastnoručně vyrobenými hůlkami. Ty jo !!
        Poslední den pobytu byl věnován procházečce do okolí a po obědě jsme balili a uklízeli. Celé dny bylo opravdu nádherně a užili jsme si skvělou podzimní přírodu se sluníčkem. Tento výlet byl opět jeden s vydařených a myslím si, že každá akce je něčím výjimečná a dokonalá a každá nám přináší nečekaná dobrodružství a zážitky.